Svar på tal:

2010-04-24, 23:11:38 / Kategori: Allmänt

I detta inlägg tänkte jag skriva om en av mina kommentarer som jag fick ungefär 11:30 eller nåt. Denna person är anonym, han/hon har skrivit lite saker om min och Madelenes vänskap, ett av mina inlägg som heter: Vänskap, han han/hon skrivit på.



Detta har han/hon skrivit:

ANONYM: Hur kan du bli kompis med henne igen? Allt hon har gjort mot dig? Hon har sårat dig så innerligt mycke! Du förtjänar nån mycke bättre vän av hon! Hon går bakom ryggen på dig, hon ljuger för dig. Hon skyller allt på dig, när det är hon som har gjort allt illa mot dig. Jag tycker att du borde dissa henne och bli vänn med mig istället, jag sårar inte folk, jag går inte bakom ryggen på folk. Hon förtjänar inte dig som vänn, du är värd allt bra, det finns ingenting dåligt med dig. Jag bryr mig iegentligen inte om du är vänn med henne, men man ser hur falsk hon är med allt. Jag kan inte fatta att ni är vänner igen! Du är mycke lyckligare utan henne! Jag tycker enormt mycket om din blogg, men du förtjänar nån bättre vän än hon! Hon är falsk med allting, det finns ingenting bra med henne. Jag menar Madelene. Jag hoppas att du inser det, och tar insivativ och säger upp er vänskap! Jag vill ditt bästa Fanny!






SVAR TILL HAN/HON: Jag vill inte bråka med hon, visst vi har bråkat och så, men det gör alla nångång, vi kommer inte överens hela tiden, men det löser sej hela tiden. Vi har dåliga med mer än dubbelt så många braa minnen tillsammans, och jag vill inte bara kasta bort våran vänskap. Jag tror på min och Maddes vänskap och systerskap. Jag vet att hon har sårat mej, men jag har sårat hon också, men det har vi löst, så det dåliga som har hänt har vi lagt bakom oss, och det tycker jag är väldigt bra. Ja, hon har gått bakom ryggen på mej, men det har vi också löst. En fråga bara: Hur hade du tänkt dej att jag ska kunna bli vän med dej, när jag inte ens vet vem du är? Tack så himla mycke för att du tycker om och läser min blogg:) Jag och Madelene har pratat om att hon har ljugit och att vi har sagt upp våran vänskap, men det är mening liksom att hon och jag ska vara vänner tror jag. Vi finns allid för varandra i vått och torrt. Jag ångrar absolut inte att jag och hon vart vänner igen, och det kan ingen ändra på. Okej, det är ju kul att höra att du vill mitt bästa, men jag vet vad jag vill och inte vill. Jag vill inte bråka med Madde, jag vill vara vän och syster med hon. Utan henne känner jag mej inte "hel". Hon är en underbar syster och vän!:)


Madde

Älskar dej Fanny Ragnarsson! <33

Systrar o vänner för alltid! vad som än händer vått o tårt! <333



2010-04-25, 20:24:36 URL: http://madderonnqvis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?