Morgon dagens planer:

2010-04-24, 22:48:42 / Kategori: Allmänt

Nu har jag kommit hem. Efter jag och Madelene hade varit hos henne så gick vi ut och gick, först va det as kallt, men sen vart det as skönt!:) Då gick vi först till pizzan och stog och snacka. Sen så gick vi ner till båtklubben, nedanför "mitt" hus, där stog vi och snacka, sen såg vi Ida. Då stog vi och prata med henne. Efter det så åkte jag och Ida moppe till Video Shoppen, för vi skulle möta Frida och Simon där. Madelene gick med Frida och Simon och jag och Ida åkte moppe. När dom kom dit så stog vi och prata  lite, sen åkte jag och Ida iväg för vi skulle se om det fanns nåt roligt folk ute, och det fanns det!:) Så stanna och prata med dom, sen efter ett tag så drog vi och körde runt hela Sandare typ, hehe. Sen åkte vi tillbaka till Frida, Madde och Simon, då stog vi och prata lite med dom sen prova jag Maddes cykel, hållde på att ramla. Stötdämparna funka inte så himla bra så när jag hoppa med cykeln så landa jag ganska hårt, men det va ingen fara. Det gick att hoppa med den allafall:) Efter det så skulle vi dra till Ica och stå där, då körde jag och ida dit så gick dom andra, men innan jag ochh Ida åkte till Ica så åkte vi runt lite, sen när vi kom till Ica så var dom där. Då stog vi och prata lite, medans Madde, Frida och Simon stog jag prata så drog jag och Ida för vi skulle åka och kolla "läget". Inte så mycke att kolla på i Sandarne då, menmen. Vi åkte typ i 10 minuter, sen när vi skulle åka till Ica så fick vi slut på bensin, så jag fick ta moppen till Ica och tanka det. Som tur var, var inte Ica så långt bort, det var bara ungefär 50 meter, så det tog inte lång tid tills vi var framme. När vi hade tankat så kom det nån gubbe/kille och fråga vilka det var som hade varit så kaxiga mot han. Vi sa att vi inte visste, sen så sa han att dom var ungefär 13 år osv. Då fatta vi vilka det var så när vi såg dom så peka vi på dom, och då börja han att skrika åt dom, att dom skulle dra till h*lvete och massa. Sennär vi hade tankat så åkte jag hem, och Ida gick till dej och dom andra gick hem. Det har varit än väldigt lyckad dag!:) Det måste vi göra om allihopa!



Tack för en jätte kul och trevligt dag allihopa!:)



MORGON DAGENS PLANER:
Ska vara med Ida. Vi ska åka till hennes farfar för vi ska städa hos han, sen vet jag inte vad vi ska hitta på, vi ska väl åka med moppen, sen blir det väl att åka hem till henne eller hem till mej, vi får väl se hur det blir. Sånt som märks:) Ersänn att vi är snälla som städar åt hennes farfar?:)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?