Sjukhuset idag, det gick bra:)

2010-04-21, 16:06:46 / Kategori: Allmänt

Idag var jag ju på sjukhuset med mamma angående att jag skakar och blir yr väldigt ofta, vi fick prata med en läkare och då fråga hon va jag brukar äta och hon tog nån spruta och kolla om jag hade normalt blodsocker, och det hade jag. Men dom tror att jag har för lågt blodsocker och att jag äter för lite protein, jag tycker att jag äter bra, men det tycker tydligen inte dom, så jag ska ändra lite på min kost, den är inte onyttig men dom tycker att jag ska äta mera protein, jag äter ju mycke kycklig, sallad. Jag ska få prata med en, hur jag ska äta för saker för att få i mej protein. Jag vet ju saker som innehåller protein, men ibland blir det så att jag skipper det, och det är absolut inge bra, så jag ska börja äta mera protein.


Så dom fram till: Att jag ska få prata med en läkare så jag får vad jag kan äta för att få i mej mera protein och så. Jag har ju för lågt blodsocker, även om det inte visa det när dom tog nån spruta, men hoppas det går bra. Dom sa att det inte var alvarligt, men det kunde bli det. Dom testa också nån diabetes grejs, men dom sa att jag absolut inte hade diabetes, och det var väldigt skönt att höra! Så jag har lågt blodsocker. Det är väldigt skönt att höra att jag inte äter för onyttigt liksom, jag äter bra, men jag äter för lite tycker dom, dom säger att jag måste äta mer. Jag tycker ju att jag äter bra som jag gör, men jag ska börja äta lite mera, men jag rör på mej väldigt mycke, går ut och går varje dag och brukar gymma, så det ska nog gå bra!:)





När vi var påväg hem efter vi hade åkt till sjukhuset och shoppa, så typ 10 före vi var hemma så var det typ 3-4 stycken polisbilar som stog på sidan av vägen, det var typ fortkörnings koll, eller vad det heter. Men allafall jag satt och lyssna på musik, då såg jag poliserna, jag vart skit rädd, hehe. För jag hade inge bälte på mej. Mamma sa: Har du bälte på dej? Jag satt helt tyst och bara kolla. Då fråga mamma igen: Har du bälte på dej? Jag svara inte då heller jag bara satt helt tyst och kolla ut. Sen när vi hade åkt förbi igen så fråga mamma igen om jag hade bälte på mej, då sa jag nej. Mamma bara: Va det därför du satt helt tyst? Jag svara: Aa.

Jag trodde dom skulle stanna oss, men dom tur gjorde dom inte det:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?