"Jagad" av hundar igår, hehe.

2010-04-18, 10:24:06 / Kategori: Allmänt

 

Godmorgon alla läsare! Jag hann inte skriva igår för jag la mej ungeför: 23:00, för jag var helt slut efter en väldigt lyckad dag igår!

Det börja med att Frida kom hem till mej runt: 11:00. Då fixa jag ordning mej och Frida satt vid datan, när jag hade fixat ordning mej så gick jag in till Frida och satt med hon vid datan. Sen så efter ett tag när klockan var ungefär: 12:00, då kom John hem till oss, då satt jag och kika på film i mitt rum och dom satt vid datan och kika runt:) Jag hållde på att somna vid tv:en, hehe. Men det gjorde jag inte:) Sen efter ett tag så gick jag ner och åt frukost sen när jag kom upp igen så satt Frida och garva, då låg en av mina katter Lakrits i sängen och sträckte sej. Sen så kika jag, Frida och John på film, vi kika på: Män Som Hatar Kvinnor. Den har jag typ sett 3 gånger, men den är fortfarande bra, hehe. Sen så satt vi och prata, och skratta. Jag och Frida låg ochg garva typ hela tiden medans John satt och skratta åt mej och Frida, haha. Jag och Frida bara satt och garva åt ingenting, haha, gissa om vi var tröttna?:P Sen så ringde Ted och Alex till mej då skulle vi gå ut utanför mej för då kom dom med moppen, så¨när dom hade parkertat moppen på gården så gick vi mot Ica, då när vi gick förbi typ vägen så kom det MASSA hundar efter oss, det var en familj som hade massa hundar, asså det va särkert fler än 20:O Då sprang dom efter oss, och jag vart skit rädd, för det såg ut som om dom skulle äta upp oss, men jag tror att dom sprang emot oss för dom ville hälsa nog, men dom tur fick dom in hundarna och vi hjälpte till, sen så gick vi mot Ica, för John skulle handla, han köpte choklad och dricka. Sen när vi var påväg hem till mej igen så kom Ida:) Då gick vi och prata. Sen när vi kom hem till mej så skulle Ted åka för han skulle hem, så då sa vi hejdå och gick in och kika på film. Vi kika på: Luftslottet Som Sprängdes, den har jag också sett förut men den är as bra:) Då somna Alex, då börja Frida att skratta då vakna han, sen så låg vi och prata, sen gick vi ut, då gick vi hem till Frida och då prata vi med hennes föräldrar. Då fick hon pengar då gick vi ner till Video Shoppen och köpte dricka och godis, mums. Sen så gick vi till ett dagis då gunga jag och Ida, Ida putta på mej när jag gunga lite, jag hållde på att ramla av, hehe. Sen hälsa vi på 2 som heter: Ida och Moa, sen gick vi hem till mej igen, då kika vi på en till film som inte jag kommer ihåg vad den heter, menmen. Sen när den var slut så gick alla hem och jag gick och la mej direkt i sängen, jag var så j*vla trött.

Såhär såg hundarna ut: Nakenhundar:



Idag kanske jag, Frida, Ida, Alex och John ska vara, vi får se om jag har lust. Jag kanske ska vara hemma och bara ta det lungt, för känner mej sjuk:/ Men vi får se hur det blir.

 





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?