Tack för dagen idag!:)

2010-04-13, 00:58:37 / Kategori: Allmänt

 

Nu är jag hemma från stan:) Det har varit en väldigt lyckad dag!:) Det måste vi göra om absolut!:) Vi sluta 13:30,  då tog jag Frida och Ida 64:an in till stan. Den kom typ 14:00 till skolan:) Då hoppa vi av vid stan, då gick vi in till Ica och då köpte Ida en cola:) Efter hon hade handlat det så gick vi och satt och oss och då kom Fridas kille, då satt vi och prata lite. Sen så kom A.T och Jonas, och nån till som inte jag vet vad han heter:P Menmen, sen så gick vi med dom upp i en backa, haha. Sen så vände vi får vi skulle hem till Oskar. Då gick vi upp i en jätte brant backa, hållde på att göra en bakåt kullerbytta, haha. Sen när vi han mött han så gick vi ner till Stan igår då gick vi till A-huset och satt och prata med lite folk, efter det så gick A.T och dom, för dom skulle hem. Efter det så gick vi upp till Oskar igen för vi skulle möta John. Ida och Oskar satt kvar och vänta, sen när vi hade mött John så gick vi tillbaka till Ida och Oskar. Sen gick vi ner till stan då satt vi och prata lite, då kom Samuel och Oskar J, så då hade vi lite snöbollskrig, haha:P Sen gick vi och satt och i en äffer och prata. Sen så gick vi till busshållsplatsen och prata, då kom Ted, Anton och nån till. Det var kul, men Oskar J kasta en pinne på mej så börja blöda på fingret:P hehe.  Sen så stog vi och snacka bra länge, men det var kul!:) Sen gick vi till lekparen och gunga och så, hehe har barnasinnet kvar^^ Sen så gick vi till Oscars borg (Det är en plats) Då gick vi ner direkt typ, för när Ted åkte moppe så såghan en älg eller vad det var, så då gick vi till en skola istället, där satt vi på bänkar och garva som fan. Ted hållde på att köra på oss typ flera gånger, hehe. Efter det så bann vi fast Frida och Alex i sånna dära varnings snören, eller vad det heter^^ Men dom kom loss efter ett tag, haha. Sen så satt vi och tog dit bänkar som vi skulle sitta på, hehe. Sen innan vi skulle åka hem så fick jag skjuts av Ted, och sen när mamma skulle hämta oss så skjutsa Ted ner mej, tackar Ted:)



Jag och Ida, men denna bild är lite gammal, menmen.



Jag och Frida, denna bild är också gammal, menmen. Har så nåra bilder nu på datan:/, ska knäppa mera bilder:)



Sen så åkte jag hem till mej, och alla gick/åkte hem till sej, när jag kom hem så tog jag fram jucie, vatten, mackor osv och tog upp till datan och åt as mycke. Va skit hungrig, hade inte ätit på hela dagen:O


Så nu sitter jag här hemma och ska snart lägga mej, jag börjar bli as trött!Vad har ni hittat på idag då?:) Godnatt!:)

 

 

 



Tack för dagen:


Frida

Ida

Ted

John

Oskar J

Oskar L

JOnas

A-T


Många fler.

 

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?