Kunde inte sova inatt:/

2010-04-13, 18:31:43 / Kategori: Allmänt
Nu sitter jag hemma. Mamma och dom kommer hem typ 20:00, för dom skulle hjälpa mammas kompis att flytta. Så då blir jag ensam hemma, ganska tråkig:/ menmen.

Idag så börja dagen med att klev upp ungefär: 07:00, då gjorde jag mej i ordning och gick ner och åt lite frukost. Jag åt macka och jucie, mums! Sen så prata jag med mamma:) Jag va skit trött för igår var jag uppe till 02:00 på natten, för jag kunde inte sova:/ Men sen när jag la mej så somna jag direkt:) Sen så åkte jag till skolan, jag satt med Frida, Ida och Lina i bussen:) När vi kom till skolan så hade vi sovmorgon fick jag reda på-.- Jag som var så himla trött, kunde ju sova längre, menmen. Då satt jag och Frida och prata lite sen gick vi ut och sola:) Varmt och skönt:) När vi började hade vi fysik, då gjorde vi nåra uppgifter sen efter det gick vi gå, det gick bra:) Ganska lätt, men vissa va skit svåra, men som tur jobba jag och Frida tillsammans på fysiken så då gick det bra!:) Då fick vi gå när vi var klar, då var det mat. Vi åt nå korv och mos, men åt inte korven, sen allafall så vänta vi på Ida och Sandra sen efter alla var klara så gick vi och satt oss på en bänk, då fick jag massage av Ida:) Sen hållde hon på med mitt hår:) Sen gick vi till idrottshallen för vi hade idrott, det var nå redskaps grejor(stavas) Sen efter det så hade vi So, då gjorde nåt häfta om olika länder osv, det va j*vligt svårt! Men det gick bra:) Vi fick sluta tidigare så då hämta jag och Frida jackorna och gick vi ut ett tag sen gick vi till då gick vi till syslöjden. Jag gjorde klart min nesisär idag:) JIPPI! Knäpper kort på den och läggger ut på bloggen sen.

Sen när vi sluta så stog vi och vänta på bussen. Sen kom den, då åkte jag hem och gjorde ordning mackor och juice, mums. Va as hungrig. Eftersom jag inte hade ätit sen i morse, för skolmaten smaka inge gott idag:P Fast det gör den typ aldrig, menmen.
Så nu sitter jag här vid datan, kika nyss klart på en film:) Den var bra.

ida

va lina osynlig elr?



2010-04-13, 22:55:19 URL: http://tyypidasjoidn.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?