2010 SOMMAR FAVORIT LÅTAR!:)

2010-04-11, 12:37:44 / Kategori: Allmänt
Nu har jag hittat mina 2010 SOMMAR FAVORIT LÅTAR!:)
Jag trodde att jag aldrig skulle hitta det, men nu har jag det:) Underbar röst alltså! Skit skön musik:) Det är svårt att förklara vad det är för musikstil för jag vene vad den heter, men han är grymt bra på att sjnuga! Musikstilen är skit skön att lyssna på. Alla låtar med han är grymt bra!:)

SOMMARENS FAVORITLÅTAR ÄR:
KENT!

Kent - Hjärta


Kent, är 2010 sommar favoriter. I år kommer jag lyssna väldigt mycke på dom, kan jag lova. Vad tycker ni om Kent?

(Om ni undrar varför det verkar som om jag har lite bråttomt, så är

 

det för att jag ska strax vara med Ida, och då ska vi gå till Frida tror jag:) )

 



bella♥

hej!

fin blogg du har!hur mår du idag ? :)<3 kramar!



2010-04-11, 16:15:25 URL: http://bellaisit.blogg.se/

bella♥

det är bara bra <3



2010-04-11, 16:42:34 URL: http://bellaisit.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?