Tack för gårdagen!

2010-04-30, 07:42:38 / Kategori: Allmänt

Igår så var jag ju med Anton som ni vet. När han kom så kika vi på film: Friday The 13TH. Jag hoppa till flera gångerx) Efter vi hade kikat på filmen så gick vi in i mitt rum, för mamma skulle träna, då kika vi på: Män Som Hatar Kvinnor. Sen efter typ 15 minuter så kom mamma in och sa att vi kunde vara i tv-rummet, men vi stanna i mitt rum. Då låg vi och prata och så:) När det var kväll så åkte Anton hem, när jag följde med han hem så var det dimmigt och kallt. Som tur va åker han fyrhjuling hem, annars skulle det bli välsigt kallt. Men det blir det ju också när man åker fyrhjuling. När han hade åkt så gick jag in och drack vatten, sen gick jag upp och la mej i sängen.

Tack för gårdagen Anton!:)<3

 





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?