Tack för dagen GRABBS!:)

2010-04-26, 22:22:59 / Kategori: Allmänt

 

Idag var man med grabbarna: Ted, Anton och Jonat, kulkul! I skolan gjorde jag inte så himla mycke så jag skippar att berätta det, hehe. Men allafall, när jag kom hem så drack jag vatten, sen gick jag upp och la jackan i min soffa, sen gick jag till tv-rummet och låg och kika på film. Sen kom: Ted, Anton och Jonat till mej:) Då kika vi klart på filmen, sen drog Ted för han skulle hem och äta. Då drog jag, Anton och Jonat till Ica, då köpte jag en cola och Jonat köpte choklad, han kunde inte bestämma sej först. Först tog han en cola, sen lämna han den och tog choklad, sen ändra han sej så då tog han en annan choklad, haha. När vi hade betalat så gick vi till mej, då stog vi utanför och vänta på Ted. När han kom så åkte Anton och Ted moppe och fyrhjuling. Dom fråga om jag också ville med men då sa jag att jag inte våga, för skulle nog bara ramla av, haha. Men på onsdag blir det att åka fyrhjuling!:) Efter det så gick vi in och fikade, när vi hade fikat så gick vi ut och satt oss och snacka. Sen drog Anton och Ted för dom skulle åka med moppen och fyrhjulingen, då fråga dom igen om jag ville följa med men va rädd för att ramla av:$ hehe. Då gick jag och Jonat och hoppa studsmatta, flög som en "fågel", haha. Sen kom en av mina katter lakrits och la sej på studsmatten. Sen kom Ted och Anton tillbaka då satt vi och snacka. Sen på kväller drog dom hem, då gick jag till tv:en och satt mej och kika på tv. Så nu sitter jag här vi datan.


obs, så ser inte hans fyrhjulingen ut. Den som Anton har är mycke snyggare!



obs, så ser inte hans moppe ut, Teds moppe är mycke snyggare.



Tack för dagen GRABBS!:)

 



jonat

hahaha vsg för dagen ;D



alla choklad sorter utom den ja vela ha :(



2010-04-28, 18:27:03



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?