Somna idag i sängen, hehe

2010-04-28, 18:11:49 / Kategori: Allmänt

Idag så skulle jag och Frida få skjuts av min brorsa Oscars kompis Olle(Andreas) Men så vart det inte så, haha. För han va så himla seg på att svara så tog bussen istället. Men det gick ju också bra!:) När jag kom hem så tog jag fram yogurt och musli, va as hungrig, för på skolan hade dom gjort nån potatismos som det var massa klumpar i, det gillar vi inte! Så åt sallad och drack vatten. Så gick upp och åt och kika lite på film, sen somna jag i sängen, haha. Så nu sitter jag här vid datan.









IMORGON: Så ska jag vara med Anton, vi ska åka fyrhjuling. Sen blir det väl film och så. Det ska bli kul, han ska hämta mej från skolan så då åker vi hem till mej. Vi får se vad vi hittar på, det kommer bli väldigt kul!:)

 

 





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?