Smalare och kortare ögonbryn.

2010-04-10, 02:47:17 / Kategori: Allmänt


Jätte snygg på bild på mej, haha. Den bilden "bjuder" jag på, haha. Tog den av en kompis som heter Ida, tog bilden från hennes blogg. Men allafall.

Om ni kollar på mina ögonbryn på denna bild, så ser ni att dom är smalare och lite kortare? Det är så att jag har gjort dom mindre, jag tyckte att den bredden som jag hade förut passa inte riktigt in på mej, så gjorde dom kortare och smalare. Jag är väldigt nöjd allafall! Jag kan knäppt kort till veckan så får ni se. Men om ni kollar på mina ögonbryn på bilden och sen tänker ni att dom är lite smalare och lite kortare, så kanske ni kan förställa er hur mina ögonbryn ser ut. Jag har haft så nu i ungefär 3 dagar, och jag är nöjd med det!:)


Jag funderar på att sätta in lösögonfranser föresten. Jag är inte helt säker men jag funderar på det. Jag får se hur jag gör, jag kommer ju inte använda dom varje dag liksom. Jaja, får se hur jag gör.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?