Sm-guld för HV71, fjärde året i rad.

2010-04-24, 20:46:56 / Kategori: Allmänt

Det vart Sm-guld för HV71, fjärde året i rad. När HV71 gjorde det avgörande målet så skrek jag, jag bara: NEJ! FAN! Men det var väldigt nära att det vart 2-2, och då skulle det bli en till match på hovet på måndag, tror jag det var. Och då skulle det va final. men tyvär vart det inte så HV71 tog hem segern, men det har varit ett VÄLDIGT spännande! Jag har inte kunnat sluta kolla på matcherna. Det är ju väldigt bra insats av båda lagen tycker jag. men tyvär så fick djurgården 2 spelare som vart skadan, en av dom krocka ihop med en HV spelare, och den andra hände nåt med foten på den andra D.I.F spelaren, men som tur är har durgården många braa spelare! Men det var väldigt synd att djurgården inte vann ikväll, men hoppas dom tar SM-guld nästan år, visst det är ett väldigt lång tid till dess:( Men vad kan man göra, det är bara att vänta, tyvär:/ Men väldigt bra spelat allihopa!



Grattis till Sm-guldet HV71.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?