Skolan imorgon:(

2010-04-25, 08:53:17 / Kategori: Allmänt

Godmorgon alla läsare!:) Sitter med laptoppen i soffan och lyssnar på: Nick Lachey - I Do It For You. Jag vakna för bara nån minut sen, då gick jag ner för jag tänkte käka lite frukost, men jag ska blogga inte först, för jag har inte bråttomt. Men allafall, när Ida har vaknat så drar man till henne sen åker vi till hennes farfar, som jag berättade igår i mitt förra inlägg: Morgon Dagens Planer.






Imorgon är det måndag, suck! Då blir det att gå upp tidigt, gå till skolan, plugga osv. Sen efter skolan vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske vara med Madelene, jag får se:) Det har varit en väldigt lyckad helg allafall:) Mycke kul, varit med folk, kört moppe, sovit länge osv.





Vad tycker ni om denna helg?
Vad har ni hittat på denna helg?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?