Sitter nu hemma hos Madde:)

2010-04-24, 20:23:57 / Kategori: Allmänt


Nu sitter man hemma hos Madde:) Vi åt nyss grillat med hennes pappa och hans kompis.


VAD JAG GÖR JUST NU: Sitter hemma hos Madelene och bloggar och kikar runt lite, vi åt grillat för en stund sen, så himla gott! Jag har inte ätit grillat sen förra sommaren:O Så det var extra gott idag! Medans jag sitter vid datan så ståg Madelenes pappas kompis och står och dansar till musiken som jag lyssnar på, haha. Snart ska Madelenes pappa Tomas och hans kompis Jens gå ut på kroggen. Vete fan vad jag och Madde ska hitta på, det märks väl. Vi ska väl ta det lungt och kika på tv:en och datan tror jag nog.




Mums med grillat!:)


Madde

Fett roligt vi har haft tack för de :)<3



P.s snälla sluta säga madelene :(



2010-04-24, 22:18:40 URL: http://madderonnqvis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?