Sista April På Fredag!

2010-04-27, 18:34:25 / Kategori: Allmänt

På fredag är det ju sista April. Då ska jag, Frida och Ida åka och grilla:) Det ska bli super mysigt!:) Vi vet inte om det blir av, vi ska kolla vad det blir för väder, om det blir regnigt så vill inte vi grilla, allafall inte ute, det är ju inte så kul att sitta i regnet och grilla liksom, så vi får se hur det blir, men det ska nog gå bra:) Se på lördag är det ju första maj, då ska vi åka och bada första gången i år, fyfan va kallt det kommer vara! Men vi bada första maj förra året, så det ska nog gå bra i år med. Jag ser fram emot det men ändå inte. Det kommer ju vara så j*vla kallt! Det förvånar mej inte om jag skriker när jag ska gå i. Jag kommer inte hoppa i allafall, för då kommer jag nog få panik för det är så himla kallt i vattet nu!


Såhär kommer det ju inte se ut den 1 maj på stranden allafall, men man kan ju hoppas^^



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?