PREIMÄR på: VECKANS HISS och DISS imorgon!

2010-04-07, 15:04:55 / Kategori: Allmänt

 

Imorron så ska jag börja med VECKANS HISS och DISS, det kommer att vara 1 bild på en HISS hand och en bild på en DISS hand. Det ser jag fram emot! Tidigare har jag haft Dagens fråga. Det funkar ju bra, men jag kände att jag vill ha nåt mera på bloggen, så den blir ännu mer intressant att läsa liksom. Så det ska bli kul att ha nåt mer fråge grejs på bloggen. Innan jag hade Dagens fråga, så har jag ju haft: Veckans Låt. Men jag tyckte det inte va så himla kul att ha. Det är ju kul liksom att lägga upp olika braa låtar på bloggen men ändå liksom, så jag sluta med det.


Så imorgon kika gärna in på min blogg, då får ni se min första HISS och DISS på min blogg imorgon. Jag gör nog HISS och DISSEN när jag är påväg till Stockholm. Jag får se hur jag gör, ni märker ju liksom på bloggen när jag lägger in veckans HISS och DISS.








Hur kom du på att ha en: VECKANS HISS och DISS?


SVAR: Jo, det var så att jag ville göra nåt "nyare" på bloggen, jag har ju liksom ändrar min design och sånt nu på senaste tiden, men jag tycker att jag borde ha nåt nytt på bloggen. Så då satt jag och tänkte på vad jag kunde ha, jag har ju Dagens fråga, så då satt jag och tänkte kan jag ha: VECKANS HISS och DISS? Jag vet att det är flera som har hiss och diss, men jag tyckte att det skulle passa bra till min blogg. Jag skriver ju liksom om skvallar  osv. Så det skulle passa bra att ha VECKANS HISS och DISS.


Vem inspererar dig till att ha blogg?


SVAR: Det är faktiskt ingen, vad jag vet. Jag tycker om och skriva om vad jag har gjort på dagarna osv, fritis, skvaller, mode osv. Jag har ju bdb, men det är liksom inte kul att ha det. Sen för väldigt länge sen hörde jag att det finns folk som har bloggar, så då tyckte jag att jag kunde prova på, Jag har ju haft blogg nu i sammanlagt ungefär: 1 år. Men den andra bloggen som jag hade innan denna blogg tyckte jag va så tråkig, så jag tog bort den. Så nu har jag haft denna blogg i 5 månader, kanske mera. Jag brukar ju såklart kika runt på andra bloggare, det är kul och se vad dom skriver om. Jag har ju många vänner som har bloggar. Så det är kul att sitta och kika runt på andras bloggar.


Vad tycker om att jag ska ha veckans hiss och diss?


M I N I I Z Z A

tack detsamma :)



2010-04-07, 16:41:56 URL: http://miniizza.blogg.se/

Stina

sv;Tack så mkt! Din med;)



2010-04-07, 18:51:45 URL: http://stiiiiinnnaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?