Pappa och hans tjej Marie åkte till Paris idag:)

2010-04-23, 16:05:48 / Kategori: Allmänt

 

Idag så åkte pappa till Paris. Jag vill också åka till Paris, och kolla på utsikten, och gå på stan och kolla runt, det är ju jätte fint i Paris, även om jag inte har sett det med ögon själv, men har ju hört vad fint det är där av dom som har vart där:) Varmt och skönt. Men det är kul att han får semester:) Han åkte med sin tjej Marie. Hoppas dom får det kul, sola, gå på stan och mycke mera:) Undra vad dom kommer göra på kvällen, haha;)


Han smsa mej idag och sa att han var i Schweis och påväg till Paris, hoppas resan gick bra och allt. Det ska bli kul och se på bilderna som han förmodligen komma knäppa, jag lägger upp dom på bloggen, så får ni se:) Hoppas han och Marie får det jätte trevligt allafall:) Hoppas det är mycke sol och fint väder. Pappa skulle köpa nån tröja åt mej tror jag, så vi får se hur den ser ut. Men den är särkert super fin!:)


Trevligt resa pappa och Marie!:)





 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?