På fredag blir det att shoppa kläder med mamma:)

2010-04-19, 18:04:05 / Kategori: Allmänt

Idag var man i stan med Frida och Ida. Morgonen vakna ungefär: 07:00, då gick jag upp och klädde på mej, sen fixa jag ordning mej. Efter jag var klar med det så gick jag ner och åt frukost, jag åt en macka och jucie. Sen så fick jag skynda mej ut till bussen, trodde att den hade kommit man det hade den inte, sen när den kom så gick jag in i bussen och satt mej med: Frida och Ida. Sen när vi var i skolan så gick vi till skåpen för att hämta matte sakerna. Sen gick jag och Frida upp till matten och satt oss och prata med folk:) När matten börja så gick vi till och jag satt med Hanna. När matten var slut så gick jag till Frida då gick vi till skåpen och la matten grejorna där, och hämta spanska sakerna. På spanskan så skulle vi översätta massa ord, det gick bra!:) Efter spanskan så gick jag och Frida ner och satt oss och snacka med Lina, sen gick vi till Jennifer, Mathilda, Felicia, Emelie och Hanna, sen skulle dom ut och dom fråga om vi skulle följa med man jag och Frida skulle gå och dricka vatten, sen gick vi ut ett tag med dom. Sen hade vi svenska, då kika vi klart på en film som vi såg den andra svenska lektionen. Den handlar om tjejer och killar som ska på nån fest och nånting, filmen var på danska. Filmen var inte precis bra. Menmen, sen så gick vi ner till maten då var Ida där då satt vi och åt med henne, sen när alla hade ätit klart så gick vi, då gick vi och prata sen gick vi till tv:en och kika på MTV. Vi börja 13:00 igen, så då gick vi till engelskan och där kika vi på nån film, jag vene vad den heter, menmen. Sen så gjorde vi nå korsord, sen fick vi sluta, då stog vi och vänta på bussen, sen så kom den då satt jag med Ida och Frida på bussen, vi åkte in till stan för vi skulle vara med Alex, Fridas kille. Då gick vi runt i olika klädaffärer:) Så på fredag blir det att åka in med mamma och köpa kläder till mej:) Jag hitta skit snygga jeans/tajts och en skit snygg tröja. Ringde till mamma och sa att jag hitta skit snygga kläder, då sa mamma att vi skulle åka in på fredag och köpa dom:) Sen så tog jag, Frida och Ida bussen hem. Frida gick till sej för hon skulle äta och jag och Ida gick hem till mej för vi skulle käka, så nu sitter vi vid datan, sen blir det nog att vara med Frida, vene vad vi ska göra, men det blir väl att vara ute tror jag:)

Här är en bild på en av mina katter: Oliver.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?