Nu är det gasen i botten till stockholm!:)

2010-04-08, 09:31:46 / Kategori: Allmänt

Nu sitter jag i bilen med laptoppen, så ska försöka blogga fast vi åker bil, men det ska nog gå bra:)

Imorse vart det lite stressigt, jag gick upp 07:30, då klädde jag på mej då va jag klar 07:45, och då hade jag ätit frukost också, jag åt nåt lätt s att jag inte skulle vara tvungen att gå på toa. Sen så sminka jag mej och fixa mej i ordning. Sen så fixa jag håret så att håret fick mer volym.

Sen tog vi ner alla väskor som vi ska ha med oss till Stockholm, sen efter det så la vi alla väskor i bilen,sen körde pappa ut Jaguaren ut ur garage, sen satt jag och brorsan oss i bilen. Jag sitter bak pch brorsan och pappa fram, för om jag ska sitta vid datan så ska jag sitta bak, hehe. Det känns så konstigt annars, menmen.



Jag bloggar lite mera senare, nu ska jag sitta och lyssna på musik och kika runt på datan.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?