Moped köring idag.

2010-04-23, 22:50:42 / Kategori: Allmänt

Idag var jag med Ida:) Hon kom hem till mej, då satt vi vid datan och kika runt lite. Sen så började vi gå till henne, då mötte vi mamma, då fick jag pengar, då gick vi till Ica och köpte lite choklad, mums. Efteråt så gick vi till Ida, då kika vi lite på tv, sen gick vi upp och då spela jag GH, det gick bra. Har inte kört GH på typ 3 månader, men det gick bra allafall, efter jag hade spelat så gick vi ut med Idas hundar, Elin och Schica. Var och sprang med dom och gick, sen gick vi mot en äng, då sprang vi runt och lekte och hade kul. Sen satt vi oss på gräset och klappa hundarna och prata. Sen efter ett tag när vi hade sprungit och lekt med hundarna så gick vi hem till Ida igen. Då gick vi och satt och kika på lite tv, sen så gick vi upp och körde med moppen, kulkul! Men det var typ slut på bensin så kunde inte åka så långt, menmen. En bit allafall. Sen när vi kom hem till Ida igen så gick vi upp och gosa med hennes katt Gustav. Sen gick vi till pizzan, för vi skulle käka. Jag och Ida dela på en kyckligrulle, först gången jag prova det, men det var as gott, efter vi hade käkat klart så gick vi till Video Shoppen och satt och lyssna på lite musik och prata. Sen kom det folk, som vi stog och snacka med ett tag, sen gick vi till mej. Då spela vi lite kort och spela lite fia med knuff med lillesyster Anna. Sen gick vi och kika på film i mitt rum, då fick jag massage av Ida:) Tack för massagen Ida!:) Så nu sitte vi vid datan och bloggar lite, sen så ska jag gå med Ida hem till sej, sen så går jag hem till mej. När jag kommer hem så ska jag väl sitta vid datan och blogga och kika runt på datan, sen ska jag väl sova.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?