Klar med necessären!:)

2010-04-22, 15:31:05 / Kategori: Allmänt

 

Idag vart jag klar med min necessär på syslöjden, hade elevensval och jag har det för när vi skulle välja så fick jag vara på syslöjden.

Men idag allafall så vart jag klar med min necessär:) Så nu har jag 2 stycken som jag har gjrot. Lägger upp bild på båda. Jag är väldigt nöjd faktiskt!

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Här är den som jag gjorde klart idag:

Jag tycker den vart väldigt söt! Innetryget med alfabetat och olika saker va så himla söt, så när jag såg det så fastna jag för det. Yttertyget passa bra med innetyget, båda är super söta!



INNERTYGET: Alfabetet med olika mönster och saker på.
YTTERTYGET: Vitt, men olika färger på hjärtan.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Här är bilder på den som jag gjorde först:

 


Denna necessär tycker jag är så himla söt och fin. Ett väldigt snygga marin blått innetyg och ett svart/vitt prickit yttertyg.




INNERTYG: Marin Blått, med blommor på.
YTTERTYG: Svart/Vitt, med prickar på.

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?