Igår shoppa jag 2 nya klädesplagg:

2010-04-16, 17:55:08 / Kategori: Allmänt

Igår shoppa jag 2 nya klädesplagg:


FÖRSTA:


Ett linne med camoflash mönster, med färgerna: Rosa, marinblå, brun. grön/grå. Den är super skön att ha på sej!


Pris: 200 kr.

Färg: Rosa, marinblå, brun. grön/grå.

Storlek: S (Smal)


ANDRA:



Detta är ett par tajts. Med skalan: svart-vit. Det är 2 lagar på tajtsen, det översta lagret är det "hål" i, som ni ser på den högra bilden. Den högra bilden är mönstret på tajtsen, skit snygga tajts och dom är skit sköna!


Pris: 300 kr.

Färg: Skalan svart-vit.

Storlek: S (smal)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag är jätte nöjd med kläderna!:) Jag är super nöjd, så nu har jag mer sommar/vår kläder i garderoben!:)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?