http://www.youtube.com/watch?v=FhLVEMAo7ck

2010-04-06, 15:42:19 / Kategori: Allmänt

Haha, jag är med i YouTube: Snyggast på bdb 2010. Visst, bilden på mej ser ju syk ut, menmen haha. Va gulligt när jag fick vara med(: Tack så mycke:)

Jag tycker att det är så himla gulligt när dom tar med mej i tex: snyggast på bdb osv. Men som tur är fråga dom mej först, men tycker inte om, om nån skulle göra massa videos på mej, tex: fulast.se, eller nå skit. Men det va snällt av er: Vilma, Evelina och Matilda.

DOM HETER PÅ BDB:

Eveeeeeeelina@bdb

IAM2COOL4U@bdb

Viiiiiiiiiilmaa@bdb


Detta är mitt tack, ni får vara med på min blogg, tack så mycke, va gulligt av er!:)

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Snyggast på bdb 2010




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?