Hejdå Söderhamn, Hej Stockholm.

2010-04-06, 16:26:33 / Kategori: Allmänt

På onsdag blir det att åka till Stockholm. På onsdag på morgonen så ska jag åka med pappa och storebrorsan(Oscar) Det tar ju 2,5 timmar till Stockholm, så pappa ska hämta mej imorgon efter han har slutat jobba, då sover jag hemma hos han, sen på morgonen tidigt så åker vi till Stockholm. Hoppas att jag inte behöver gå upp för tidigt, t.ex. klockan: 05:00 - 06:00, eller nåt sånt. För jag vill sova lite också liksom, men det löser sej nog. Så nu har jag packat klart, det vart en hel stor Team Sportia väska, men det är inte det märket, skit samma.


Så imorgon ska jag nog blogga mycke och skriva mycke, så jag får nåt att göra under 2,5 timmar. För jag vill helst inte bara sitta i bilen och kika ut i fönsterrutan, för det är ju inte så kul, menmen. Så imorgon kommer ni ha nog mycke att läsa om min blogg. Jag knäpper nog många bilder imorgon också, så jag kommer lägga in mycke kort på bloggen. Jag kommer ju sakna vännerna, min kille och familjen, men det ska bli skönt att komma bort från Söderhamn liksom.

I Stockholm, så ska vi skjutsa storebrorsan till nåt grejs, jag kommer inte ihåg vadf det heter, menmen. Sen så ska vi åka till släktingarna, det ska bli kul. Jag har inte träffat dom sen min faster gifte sej, det var för ungefär 1-2 år sedan, så det ska bli kul att träffa dom. Sen ska vi hälsa på nåra till släktingar, och dm har jag inte träffat sen jag var ungefär 8-9 år, så det var för väldigt många år sedan, men det ska bli kul att träffa dom:) Men det tar ju sin tid att åka till Stockholm, men det är ju inte så himla farligt, så det går nog bra:)

Pappa och storebrorsan har ju en varsin laptopp. Så imorgon ska jag sitta vid pappas laptopp i bilen, för om jag skulle sitta med brorsan laptopp, skulle det nog bli ganska trångt, för hans laptopp är ganska stor liksom. Pappas laptopp är ungefär 16 tum, och brorsan är ungefär: 17-18 tum. Det kanske inte låter så himla mycke, men det är det när man jämför laptopparna när dom står brevid varandra.




(OBS) Har ni nåt/nåra tips om vad jag ska skriva om imorgon? T.ex: Fakta, skvaller m.m Så är det bara att maila mej på: [email protected]. Eller så kan ni skriva nån fråga eller nå på kommentar. Det är bara att fråga på.


Inte så ny bild på mej, men den duger:)

 


:D

laptop*



2010-04-06, 16:47:56

Agnes<333

Sv: Aww tack desamma:)<3



2010-04-06, 17:03:42 URL: http://agnesown.blogg.se/

Agnes<333

Sv; :) Vad gör du?:)



2010-04-06, 20:33:06 URL: http://agnesown.blogg.se/

Agnes<333

Sv; Typ vakna nyss;)



2010-04-07, 10:18:45 URL: http://agnesown.blogg.se/

mathilda

Hur är det? :) <3



2010-04-07, 10:19:59 URL: http://sjondinen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?