Har kikat på Andra Avenyn nu, spännade!

2010-04-07, 22:28:29 / Kategori: Allmänt

Nu har jag kikat på Andra Avenyn, Shit va nervös jag vart i slutet! "Hästan" Som han kallas i Andra Avenyn låtsasdes att han va död, för han var skyldiga vitryssarna pengar. Han hade inga pengar och han ville inte heller att han "son´" Tony skulle hjälpa han. Så då kom dom på att han skulle låtsas att vara död, sen skulle han åka från Göteborg. Jag längtar redan tills nästa avsnitt är!

 

Nu på kvällen efter förra inlägget så har jag kikat lite på tv, duschat, kikat på Adra Avenyn. Jag ska ju upp 07:30 imorgon, så ska inte lägga mej så himla sent idag. Jag lägger mej när jag börjar bli trött, och det blir nog snart tror jag, för imorse så gick jag upp typ 8-9 tiden, jag kunde inte sova för storesyster satt och lyssna på musik vid datan så ville vara snäll och låta henne göra det. Så då gick jag upp och åt frukost sen kika jag på film och satt vid datan. Sen har jag inte gjort så mycke förutom att packa klart tills imorgon, åkt till pappa.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?