Haha är man duktig?:P

2010-04-14, 18:27:55 / Kategori: Allmänt

Idag efter skolan så åkte jag, Frida och Ida in till stan då var vi med Fridas kille Alex, sen gick vi till Idas pappa för hon skullle få pengar, sen efter det så gick vi till affären, då mötte vi John. Sen så satt vi och prata, efter det så gick vi hem till John och Alex gick hem. Vi gick in till Johns rum och gosa med hans hamster:) Jag kallar hamstern hamtaro efter denna film, som jag såg när jag var liten:

hehe, såg på det när jag var liten, hehe. Jag tyckte dom var så söta.

 

 

 


Sen så gick jag och kika runt i huset, det var första gången jag var hos han så gick runt och kika lite, prata med Johns lillebror lite. Han satt och kika på Simpsson. Sen så gick Jag, Frida, Ida och John ner i källaren för vi skulle kika på tv, vi kika på: MTV. Sen typ efter ett tag så skulle John plugga så gick, för ville inte störa han. Så då gick jag, Ida och Frida till stan igen, då gick vi in till Ica och då köpte vi choklad och dricka, mums:) Godisrättor^^ Efter vi hade betalat det så gick vi till en busshållsplats och vänta på bussen, efter ett tag så kom den. Men sen när vi var i Stugsund(lite utanför Söderhamn) Så stanna bussen, och då fick vi reda på att det var avgång. Så vi vart kvari Stugsund, haha. Men som tur är kom det en buss efter ett tag så det var ju bra. Vi skratta så himla mycke, det har hänt en gång innan för Frida att bussen bara stanna liksom, men jag trodde att hon skoja, men det gjorde hon inte. Men vi kom hem typ 20 minuter efter med en annan buss.


Så nu sitter jag hemma och kikar runt på datan, snart kommer väl Ida och Frida tror jag, eller så går jag till dom, vi får se hur det blir.

Det har varit kul idag allafall, mycke skratt:)


Om du undrar varför det står: 91 Sandviken, är det för jag tog bara en bild från google.

 










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?