Gårdagens Outfit:

2010-04-18, 10:45:58 / Kategori: Allmänt

Gårdagens Outfit:

(Jag hann inte lägga in dagens outfit igår, så gör det nu istället:) )

CAMOFLASH LINNET: 200 kr, Ellos.
LILA/ROSA LINNET: 200 kr, JC.
TAJTSEN: 300 kr, Hollywood.
KOFTAN: 200 kr, Hollywood.

Denna outfit är faktiskt väldigt skön och snygg. Egentligen ska jag ha den lila/rosa linnet längre ner, men jag hade inte det på bilden så ni skulle se hur mina tajts såg ut, för dom andra bilderna jag har på mej dessa tajtsen som jag har lagt upp har inte blivit så bra:/ Så in vet, men allafall, denna outfit är väldigt skön! Om det är varmt ute passar det perfekt att ha denna outfit, för om det är varmt ute så är det jätte bra med dessa tajts för det är ju som "hål" i dom och då blir det "mer luft" liksom. Vad tycker ni om min gårdagens outfit?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?