Förlust för Djurgården ikväll, men det tar dom igen!

2010-04-22, 22:35:17 / Kategori: Allmänt


Jag bjuder på 2 bilder på min släkting som spelar i Djurgården, stark jobbat ikväll Djurgården!




Förlust för djurgården ikväll:( Väldigt spännande match! Jag kunde inte sluta kolla, satt stilla och kolla hela tiden. Men det var väldigt bra insatts av djurgården tycker jag! Dom spela mycke bättre än gårdagens match. Det vart 3-0 till Djurgården, men sen tog HV71 igen det, sen gjrode HV71 mål på mål. Så då stog det 3-3. Sen gjorde dom i 3 perioden 4-4, sen vann HV71 med 5-4. Väldigt tråkigt att Djurgården vann, men det är ju match på lördag med!:) Då måste jag kolla, det är ju as spännande!



Grattis till kvällens vinst HV71, men i helgen så tar D.I.F er!





Medans vi kika på matchen, då gjorde mamma ordning popcorn och tog upp saft, mums!:) Sen så gjorde hon i ordning mackor, mums!:) Tack så mycke.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?