Fanny talar ut:

2010-04-05, 21:59:15 / Kategori: Allmänt


Jag orkar inte håller på nå mer nu Madde, det är bäst att vi inte är vänner längre! Det blir bäst för oss båda, vi båda snackar skit om varande bakom ryggen på varandra och så ska det inte vara. Jag klarar inte detta mer nu Madde, jag har försökt att vara stark men jag orkar inte mer nu, vi bråkar hela tiden om massa småsaker, och såfort vi inte är så snackar vi skit om varandra. Jag kan inte vara vän med dej längre, det är bäst att vi inte är vänner längre, båda kommer nog må bättre för det. Det sårar mej att se dej med ...... därför orkar jag inge mer, du lyssnar aldrig på vad jag säger. Jag vet vad jag säger, för jag har själv vart v'n med hon, men hon är falsk! Men jag kan inte vara vän med dej om du är vän med hon, jag vill inte att du ska bli sårad och sårad av henne som du blir jämt. Jag orkar inte höra det. Jag vill bara få ett stop på det nu. Madelene Rönnqvist, vi kan inte vara vänner längre, tyvär.

Till dej Madde: Vi har bråkat mycke, men det har alltid löst sej. Alla våra minnen, när vi körde rakt in i en snöhög och t.ex. när du skulle springa över vägen och så kom det bilar från varsinna håll. Vi har haft super kul! Men jag känner inte att jag inte orkar mera nu, jag vill inte höra att du blir sårad och sårad på gång på gång. Jag vill kunna se dej glad också, inte bara ledsen och arg. Jag vet att du inte litar på mej för vi har bråkat så mycke, men det borde du göra, jag har aldrig velat dej nå illa. Du är min syster, eller du va. Jag kan inte vara vän med dej längre Madde. Det skulle vara bättre om vi inte va vänner längre, du är lyckligare utan mej tror jag. Kag vet att jag kan vara jobbig och dryg ibland, men det kan alla vara. Men jag ska inte skylla bort mej. Du vet att jag älskar dej som syster och vän. Men det är bättre att vi inte är vänner. Jag kommer aldrig glömma dej som min vän och min syster. Jag hoppas att du får ett jätte bra liv. Jag hoppas att du inser att du kommer bli sviken av ......, men du har inte fattat det själv än, men du kommer göra det. Jag klarar inte av att vara vän med dej när du är vän med hon. Det har jag sagt länge, men nu bryter jag våran vänskap och systerskap. Jag är ledsen, men det måste bli såhär. Hoppas du har ett bra liv. Peace Madelena Rönnqvist!<3


Denna låt stämmer in helt! Denna låt passar precis. Denna låt är till dej Madelene Rönnkvist:

 

 

Sofijah - När livet sviker


Va kvar på samma plats , men jag har kämpat och slitit.
Jag vet att det blir bättre men det känns inte hittills. .
Jag fastnar i tankar och försöker ta mig loss .När jag 
tänker på dagen , någonting hände mellan oss .
Men nu vet jag vart du står och jag behöver dig inte
vi bröt av våran band och dom gick av på mitten .
Jag har kastat våran bilder , jag har saknat och glömt.
Det var du och jag mot världen som kämpas till dötts.
Du högg mig i ryggen , vad va det som hände ? 
Jag menar du och jag ,vill skulle jämt va bästa vänner.
Du har förändrats så mycket .Jag vet knappt vem du är 
vart tog den personen vägen som alltid fanns där ? 
Jag tror du vet vem du är , behöver inte säga namnet .
Du förlorade min tillit när du släppte min hand .Och jag vet 
mycket väl att jag en dag kommer le , men när jag sitter 
här skriver rinner tårarna ner .

När livet sviker är det bra att vara två .Men ena halvan av 
mig slutade förstå att när en vän försvinner finns det inte
mycket kvar . Och jag glömmer dig mer för varje dag .

Men jag blev lämmnad här , som tack för hjälpen .
Vi gick skilda vägar ,greppade tag i andras händer .
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
Jag försökte göra allt men det va du som gjorde fel.
Löften om att bry sig som inte längre finns mer .
Va ärlig mot dig själv , är det såhär det skulle bli ? 
I så fall trodde jag fel om hela dig och ditt liv .
Du var en ängel för mig så varför hände dethär ?
Ett misstag som förändrar allt , hela min värld .
Så klart jag vill va vänner . Men du ser att det inte går.
För varje gång jag ser dig river du upp gamla sår .
Du har inte sagt förlåt , så jag kan inte ta emot det .
Och all skit som jag fick ta . Du är fan inte värd det .
Vill du ha mig vid min sida får du börja med en sak .
Ge tillbaka mitt liv , för det var det som du stal .
Alla minnen stannar kvar och alla stunder som vi skratta .
Det var du och jag till döden , ville aldrig ha någon annan .

När livet sviker är det bra att vara två .Men ena halvan av 
mig slutade förstå att när en vän försvinner finns det inte
mycket kvar . Och jag glömmer dig mer för varje dag .

När livet sviker är det bra att vara två .Men ena halvan av 
mig slutade förstå att när en vän försvinner finns det inte
mycket kvar . Och jag glömmer dig mer för varje dag .


Madde

Fanny jag vill inte missta dej som kompis!!!

Jag har ALDRIG snackat bakom din rygg aldrig i livet att jag skulle de!!!

Snälla jag vill att vi ska vara vänner jag vill inte missta dej seriöst! Snälla gmn jag vill inte vara o vänner!!!<3



2010-04-05, 22:11:49 URL: http://madderonnqvis.blogg.se/

Madde

inte som syster häller<3



2010-04-05, 22:14:21 URL: http://madderonnqvis.blogg.se/

Frida

Finns gumman!<3

Hon bara snackar skit , liksom jag vill inte förstöra er vänskap,Men mår du såhär , så lämna henne!<33



2010-04-09, 22:53:26 URL: http://nevergiveupyoudream.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?