Detta shoppa jag idag:

2010-04-21, 13:00:08 / Kategori: Allmänt

Bebis Rosa Jeans Leggings:

Dessa jeans leggings köpte jag idag, dom är bebis rosa. Dom är så himla söta! Direkt när jag såg dom så fastna jag för dom, dom är så himla söta! Det lite ovanligt med bebis rosa jeans leggings, så är jätte glad för att jag såg dom! Jag är jätte nöjd att jag köpte dom, som är så himla söta. Men när man har bebis rosa jeans leggings, så får man passa sej för vad man har till, för rosa passar inte till allt dom svart, vit osv gör, så man får vara noga med vad man har till, men det ska nog gå bra:) Bebis rosa jeans leggings finns ju liksom inte i varje klädbuktig heller, så det är ganska svårt att få tag i. Men om ni vill veta vart jag köpte mina så är det bara att fråga. Jag är jätte nöjd att jag köpte dessa bebisa rosa jeans leggings.



Pris: 400 kr.

Färg: Bebis rosa.

Storlek: S (Smal)

 

Camoflash linne:

Detta linnet är väldigt fint tycker jag, jag har ju ett till sånt här linne, fast det är rosa istället för gult. Jag tycker det är najs när det va camoflash mönster men olika färger i. Det är liksom ingen tråkigt linne, den är söt och fin, den passar väldigt bra till jeans, leggings m.m, men man får ju avgöra vad man vill ha till den. Men allafall, jag är jätte nöjd med detta linnet. Snygga mönster, och sommrigt.


Pris: 200.

Färg: Svart, brunt, gult och typ ljusbrunt.

Storlek: M (Medium)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?