Detta beställde jag igår:

2010-04-21, 12:26:39 / Kategori: Allmänt


 

 

Jeans Treggings, i olika nyanser blått:

Väldigt snygga treggings, det är som leggings men ser mer ut som jeans, fast det är som leggings. Så fort jag såg dom så fastna jag för dom, jag tycker dom är så himla snygga alltså! Det blir väldigt snyggt till nån snyggt linne, eller nån snygg tröja, eller det man känner för att ha till dom. Dom passar nästan till allt, eftersom dom ser ut som jeans så kan man ju nästan ha "allt" till dom, för jeans passar till det mesta. Byxorna har snygg form också, jag är väldigt nöjd med att jag beställde dessa jeans treggings!



Pris: 500 kr.

Färg: Lite olika nyanser av blått.

Storlek: S (Smal)



 

 

 

Svarta Leggings:

 

Snygga leggings, passar bra till "alla" olika skjortor, tröjor, linnen, tunikor m.m. Jag ville ha ett par svarta leggings också, som jag kan ha t.ex. en tröja till eller nåt liksom, enkelt men skit snyggt! Man kan få tag i svarta leggings i nästan alla klädaffärer, det finns ju lack färgade leggings också i svart, men det vill jag inte ha nu till sommaren, för det kommer bli så himla varmt med det, jag tänkte också köpa lack färgade leggings men jag skippa det. Leggingsen kommer bli super snyggt med nån skjorta eller tröja, det man vill ha liksom. Jag är jätte nöjd.



Pris: 300 kr.

Färg: Svarta.

Storlek: S (Smal)

 

 

 

 

Lila/Vit Tröja:

 

 

Väldigt snygg tröja, jag har en till sån hära tröja, men den är rosa. Dom är så himla sköna att ha på sej, det blir inte varmt och det blir inte för kallt heller. Det kan vara snyggt att ha till t.ex: Jeans, leggings, shorts, treggings m.m. Dom är väldigt snygga och sköna. Det finns många olika färger. Det finns t.ex färgerna: Grå, Grå/Vit, Vit, rosa(Som jag har), lila(Som jag har beställt) Jag är jätte nöjd att jag har beställt denna tröja, den är så himla snygg och skön.



Pris: 350 kr.

Färg: Den som jag är beställt är lila/vit. Men det finns massa andra färger.

Storlek: M (Medium)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?