Dagens tillbringa jag med Madde på stan.

2010-04-27, 18:24:28 / Kategori: Allmänt

Denna dag tillbringa jag på stan med Madde. Vi skulle leta efter en doppresent, för Madde skulle på dog i helgen, en som heter Rick ska döpas. Vi gick runt i olika butike, sen gick vi till Bokia, efter ett tags letande, så hitta vi jätte söta dopkort! Sen såg jag ett super gulligt då fråga jag Madde om hon kunde köpte det, för det var så himla sött!:) Kan inte beskriva hur det såg ut, men den var super gullig! Så då köpte hon den, efter hon hade betalat så gick vi till Hollywood och kika runt lite, när vi har kollat klart så gick vi till JC och sen Kappahl. När vi hade varit på stan i ungefär 1 timme så fick vi skjuts av mamma hem för det vart så himla kallt, och vi hade inget att hitta på. Det var typ "dött" På stan idag:O Tack för denna dag Madde!:)




Grattis på dopdagen Rick!:)




Madde

Varse gmn o tack själv :)<3



2010-04-27, 19:24:55 URL: http://madderonnqvis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?