DAGENS PLANER:

2010-04-24, 11:38:25 / Kategori: Allmänt

 

Nu har man vaknat klockan: 11:25, men är fortfarande trött. Jag gick och gjorde ordning frukost, det vart 1 macka och ett glas juice, mums, efter jag hade gjort ordning det så gick jag upp till mitt rum och satt och åt frukost framför tv:en, jag tycker det är så mysigt att äta framför tv:en, jag vet inte varför jag tycker det, men jag bara tycker det. Men jag brukar ju äta nere i köket också. Men det är mest på morgonen på helger när jag äter frukost i mitt rum. Annars sitter jag i köket med familjen. Vi har ju ett väldigt stort hus med många rum, så det är sällan alla är i samma rum. Så det är mysigt när alla sitter i samma rum, för det gör vi inte så ofta förutom när vi ska äta frukost, lunch osv.

DAGENS PLANER: Jag kanske ska vara med Ida idag, jag vet inte än. Annars så ska jag ta och städa mitt stökiga rum. Sen ikväll så blir det SÅKLART att kika på hockey, D.I.F - HV71. Hoppas det går bra för Djurgården idag! Matchen håller ju på i nån timme, men det är det värt! Sen efter matchen så kommer jag väl vara SUPER GLAD, för D.I.F, eller så är jag nog INTE SÅ GLAD, för att det vart förlust för D.I.F, men vi får se hur det går. Men före det är hockey på tv:en, så tänkte jag gå ut och gå en stund, det är så himla skönt med frisk luft.


Är det nån mer som ska kika på hockeyn ikväll?

 







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?