Barnvakt Idag Dåe!

2009-12-07, 22:53:13 / Kategori: Allmänt

Nu sitter man o lekar me en av mina kissemissar!
Jätte gosig!
O man va me Frida efter skolan dåe.
Satt vid datan sen satt hon o dåe kika ja på film i min soffa.
Massa kundar o täcke.
Mys vare!
Sen hållde Madde på o orkar int me den jäveln!
Hon ska låta mej o mina kompisar o dom va!
Men orkar int bry mej om hon!
Jaja, Sen gick Frida hem o ja gick ner o käka lite.
O mamma åkte o hämta hennes kompis.
Så ja fick va barnvakt åt dom andra.
Idag blire väl att typ sitta vid datan o kika på film kanske.
Hade typ Engelska-Prov/Diagnos idag dåe.
Gick bra de.
Sen fick vi gå, Fick sluta typ halv 2 o skulle sluta egentligen 2.
Då följde Frida mej hem o Ida åkte te Stugsund.
O ja o Frida va barnvakr dåe, För mamma o Ida o Patrick skulle te stan o handla nå.
Så va barnvakt åt min lillesyrra Anna.
Fast somna i min säng medans Frida satt vid datan för v as trött.
Hehe, E ja duktig eller vadå?(A)

Imorron börjar man 10:20 O slutar 15:30.
Har bara 3 lektioner: Svenska, Sen kemi, Tror ja. Sen slöjd.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?