Beställde Kläder Idag! Ja Lägger Upp Bilder På Dom När Dom Har Kommit.

2009-12-31, 00:28:31 / Kategori: Allmänt
Idag e de en dag innan nyår.
I år tänkte ja fira nyår me Frida o Emelie.
De blir nog att va här hemma o chilla o de.
Sen ska vi nog gå ut, Vi får se hur de blir.
O på söndag ska ja o Frida åka upp te Hudik o sova där i 2-4 nätter.
Så ja kommer kanske int kunna skriva på min blogg då, Så ska försöka skrvia mycke nu innan ja åker!
Jaja, Idag vakna man ungefär kl: 11:15 Eller nå.
Då gick man upp o klädde på sej, Sen va ja så lat så att ja la mej i sängen igen.
Sen efter ja låg i sängen så gick ja upp o snacka me mamma om masser, Sen gick ja upp o kika lite på film.
Ja har int orkat gjort nå annat.
Sen så fråga hon om ja ville följa me te stan då ville ja de. Men sen fick ja reda på att alla skulle följa me.
Då orkar ja int följa, Så va hemma o va barnvakt åt lillesyrran o lillebrorsan.
Då låg vi i min säng o kika på film o chilla.
Sen kom mamma o dom hem då käka vi: Kyckling, Ris, Currysås, Fett gött!
Sen gick ja upp o tog min svart/rosa  handfree o låg o lyssna på musik o bara chilla!
Sen somna ja(A) Sen vakna man av att lillebrorsan o lillesyrran bråka-.-
Dom bråkar fan jämt, Känns de som.
Jaja, Sen gick ja o duscha, Skönt!
O då hade vi typ inge schampo, Så ja fick trycka ut de sista.
Efter man va klar, Gick man o klädde på dej o fixa sej.
Sen satt ja mej vid datan.
O storesyrran kom upp ma typ 3-4 Klädtidningar som va från: Halens, Ellos, H&M, O då titta ja massa snyggt!
Så då visa ja mamma o sen gick vi upp o beställde de på datan. Ja e as nöjd!
Ja lägger ut bilder på dom när dom har kommit, De dröjer nåndag.
Menmen, Nu sitter ja här vid datan o chillar.
Tänkte kika på film ikväll o bara tare lungt.

Hare bra!  // Fanny

Min lillasyster o en av mina katter ligger i sängen.
Min lillasyster ligger i mamma säng o sover. De va typ på dagen.
Hon va nog väldigt trött tror ja.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?