VÄRD MILJONER!:O

2010-06-26, 16:45:01 / Kategori: Allmänt

Hejsan Bitches!

Ligger i min mysiga säng, men mina nya underbara och snygga kuddar, eller INTE! Jag är så jävla förbannad på affären vi var till, det stog att dom stängde 19:00, men när vi väl kom dit så var det stängt redan nu, och klockan var typ 13:30, så är så jävla förbannad! Dom hade skrivit: Det är stängt idag. Men inte nån andledning eller nå, blir så jävla trött på såna affärer! Det är ju såklart skillnad om nån annan skulle komma dit, men när jag kom dit så skulle ju sakerna vara värda miljoner och jag tog på dom liksom, så nu har dom gått miste enormt mycket pengar! Men det är ju doms förlust, så WHATEVER?! Ska dit imorgon med, och om dom inte har öppet så sparkar jag in glasfönstret, haha, nejdå. Så våldsam är jag inte, eller är jag? Det vet man aldrig. Nu när jag har mens så kan jag fara upp åt väggarna, så passa er så inte jag kommer hem till er och gör lite otrevliga saker, det är sånt ni märker när jag kommer. Jonas kan tyvär inte komma, för han hade ingen bensin den jäveln;) Menmen, jag klarar mej, har ju Anton eller Mattias att "välja" på att leka med idag, så får väl se hur det blir, eller så skulle Jonas cykla hit för att vara med mej, det kallar jag att vilja vara med en mycket, det skulle ingen vilja göra med er, så dröm vidare sötnosar!


Min frukost idag, "som en kaka" Med speciell K, eftersom jag bantar






aaru

det brukar vara stängt dan efter midsommar eller andra högtider..



2010-06-26, 18:57:03

sofie

alla killar skulle nog cykla till nån om dom ville knulla och inte bara till dig



2010-06-26, 19:09:10

sofie

och dom skulle vara gratis om du hade tagit på dom



2010-06-26, 19:47:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?