KUL DAG IDAG:)!

2010-04-05, 18:18:09 / Kategori: Allmänt

 

Nu har Ante och Axel åkat han med Axels. Jag saknar redan Ante. Men det var kul allafall:) Nu till helgen ska alla vara om dom får:) Hoppas dom får:)

MORGONEN: Börja med att jag vakna brevid Ante, då vart jag as pissnödig så gick på toa, sen så gick jag ner och då kom Ante:) Då åt vi frukost. Jag åt 4 mackor och juice, hehe va as hungrig^^ hehe, menmen. Ante åt 2 mackor och juice och sen drack han caffe, sen när vi hade ätit klart så gick vi upp och la oss i sängen och prata, sen efter ett tag så kom Frida:) Sen efter det så satt vi och snacka, sen gick jag och fixa ordning mej. När jag var klar med de, så åt vi. Vi åt pasta med kyckling och sås, mums:) När vi hade ätit klart så gick vi till ica, det snöa as mycke och det va as kallt, men det va "bara" att gå, vi kom ju fram:) Efter vi hade suttit ett tag på ica så gick jag in och köpte Ramlösa, med hallon smak, mums. Efter de så kom Axel till ica, då fick vi skjuts av Axels pappa hem till mej, tackar:) När vi kom hem till mej så gick vi in och då tog jag lite vatten och drack, för har så j*vla ont i huvudet. Men det går nog över:) Sen så gick vi upp och då kika vi på filmen: 8 Mile. Sen efter ett tag så gick Ante och Axel till ica, och köpte dricka och godis. Sen så kika vi på filmen och åt godis och dricka, mums. Jag trodde inte att jag skulle äte mycke godis på påsken, men jag hade fel, jag har ätit jätte mycke godis, och påsken är inte slut än liksom. Sen åkte Ante och Axel hem:( Så nu sitter jag vid datan och Frida sitter i soffan, vi ska snart va med Ida:)

Äter ni mycke godis på påsken?

IGÅR: Så var jag med Ante och Frida då gjorde vi ordning mat som jag berätta igår, sen så såg vi på film.

 

 

En bild på mej, bilden kanske inte vart så himla bra, menmen.

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?